Patria Finance Oyj yhdistyy Patria Oyj:öön 31.12.2017. Tämä selkeyttää konsernin juridista rakennetta, ja näin kaikki konsernitasoiset tukitoiminnot kuuluvat samaan yhtiöön sekä samalla saadaan purettua päällekkäisiä toimintoja. Konsernitoimintoja hoidetaan kuten tähänkin asti Helsingissä ja Tampereella.

Patria Finance Oyj:n palkkalistoilla olevat henkilöt siirtyvät vanhoina työntekijöinä Patria Oyj:öön. Patria Finance Oyj:n sopimukset siirtyvät sellaisinaan Patria Oyj:n nimiin fuusion myötä. Fuusio on yleisseuraanto, ja sillä ei ole vaikutuksia sopimusten sisältöön eikä esimerkiksi sopimuksia tarvitse päivittää.

Patrian talouspalvelukeskus lähettää tietoa asiasta niille toimittajille, joilta on tullut laskuja vuonna 2016 tai 2017 ja lisäksi niille, joilla on tällä hetkellä avoimia ostotilauksia.

Laskutustiedot 31.12.2017 asti

Vuoden 2017 puolella laskutettavat palvelut tai sille vuodelle kohdistuneet kulut pyydämme laskuttamaan 31.12.2017 mennessä entisillä laskutustiedoilla Patria Finance Oyj:lle.

Toimittajien laskut Patria Oyj:lle 1.1.2018 jälkeen

Toimittajien tulee osoittaa laskunsa, joiden päivämäärä on 1.1.2018 tai myöhemmin, Patria Oyj:lle ja käyttää ALV-koodia FI23341596. Vanha ALV-koodi ei ole voimassa sulautumisen jälkeen ja sulautumisen jälkeen Patria Oyj ei voi hyväksyä ostolaskuja, joissa on vanha ALV-koodi.

Uusi verkkolaskuosoite (OVT) e-laskuille 1.1.2018 ja sen jälkeen:

Patria Oyj: Y-tunnus 2334159-6
ALV-koodi: FI23341596
Verkkolaskuosoite (OVT): 003723341596
Operaattori: Basware, operaattorikoodi BAWCFI22.

Löydät ajantasaiset laskutusosoitteet https://patria.fi/fi/content/patria-konsernin-laskutusosoitteet

Sopimustenhallinta

Sulautuminen on yleisseuraanto. Sulautumisella ei ole vaikutusta olemassa oleviin sopimuksiin, vaan ne jatkuvat entisin ehdoin vastaanottavassa yhtiössä Patria Oyj:ssä.

Patria Oyj
Y-tunnus 2334159-6
Kaivokatu 10 A

Sopimusasiat: Lakiasiainjohtaja Hanna Kyrki [email protected], puh. 040 869 2041