Puolustus-, turvallisuus- ja ilmailualan konserni Patria sai Vuoden 2019 palvelujohtamisen teko -palkinnon, jonka jakoi IT Service Management Forum Finland.

Vuoden 2019 palvelujohtamisen tekona palkittiin Patrian uusi kumppanuusmalli, joka haastaa perinteisen asiakas-palveluntuottaja -asetelman. Palkittu, uusi malli on luotu innovatiivisten palvelujohtamisen käytänteiden avulla lisäämään yhteistyön joustavuutta ja läpinäkyvyyttä asiakkaan ja palveluntuottajan välillä. Asiakasyhteistyön uusilla toimintatavoilla on jo nyt saavutettu erinomaisia tuloksia: tikettien läpimeno on nopeutunut, keskeneräisen työn määrä on vähentynyt ja niin sisäisten kuin ulkoisten sidosryhmien tyytyväisyys palvelun laatuun on parempi kuin koskaan aiemmin.

IT Service Management Forum, itSMF, on kansainvälisten palvelujohtamisen laatustandardien ja parhaiden käytäntöjen edistämisestä vastaava kansainvälinen yhdistys.

Palkinnon vastaanotti Taina Mahlio-Ahonen, joka vastaa Patrian käyttö- ja lähituesta sekä pääsynhallinnasta yhteistyössä ICT Elmon kanssa.

Lisätietoja: sovelluspäällikkö Taina Mahlio-Ahonen, Patria, p. 040 869 2110, [email protected]